یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
۲ نفر

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مجموعه ورزشی شهید ملاباقری در منطقه ۱۴ گفت: از اتوبوسرانی تقدیر می‌کنیم که این مجموعه را مجدداً راه‌اندازی کرد و تقاضا داریم نگهداری از آن انجام شود تا شاهد تعطیلی نباشیم.

سیداحمد علوی ، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین، احمد علوی امروز در صحن علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه روز گذشته در مسابقات پارالمپیک مدال را از صادق بیت‌سیاح ورزشکار کشورمان به دلیل نشان دادن پرچم خانم ام‌البنین پس گرفتند، گفت: «بیت سیاح در سکوی اول جهان قرار می‌گیرد و به نام‌های حضرت ام البنین و امام حسین احترام می‌گذارد. اما پس از این اقدام، مدال او پس گرفته می‌شود به نظرم او مدال بزرگتری گرفت اما المپیک پاریس نشان‌ داد که خیلی از ارزش‌هایی از آن اسم می‌برد وجود خارجی ندارد این افتتاحیه یا افتضاحیه‌ای که صدای مردم پاریس را هم درآورد با همه نمادهای کثیف هم‌جنس‌گرایی و توهین‌هایی که به حضرت مسیح کردند، نشان‌دهنده تضاد ارزش‌ها در غرب و عدم پذیرش اعتقادات اسلامی است. امیدواریم وزارت ورزش نسبت به این اتفاق واکنش موثر داشته باشند چراکه طلای این ورزشکار در تاریخ تشیع ماندگار خواهد بود.

علوی با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهید ملاباقری در منطقه ۱۴ مورد بهره برداری قرار گرفت، یادآور شد: این مجموعه در سال ۸۸ در بلوار پاسدار گمنام ساخته شده است. منطقه ۱۴ دو مجموعه ایثارگران و شهید ملاباقری دارد که استخر مجموعه شهید ملاباقری پس از چهار سال تعطیل شد و در سال ۹۹ کل مجموعه چند منظوره آن نیز بسته شد. قرار بود این مجموعه به پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی و شهروندان منطقه ۱۴ خدمات ارائه دهد. اگر نظارت بر عملکرد صورت نگیرد تمام هزینه ها در طول چند سال از بین می رود.

وی ادامه داد: این مجموعه به دلیل اینکه در اختیار سازمان ها و شرکت ها بود و ظرفیت نگهداری در این سازمان ها وجود نداشت، به تعطیلی کشید. از اتوبوسرانی تقدیر می کنیم که این مجموعه را مجدداً راه اندازی کرد و تقاضا داریم نگهداری از آن انجام شود تا شاهد تعطیلی نباشیم.

سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه استخر این مجموعه تا سال ۱۳۹۷ فعال بوده و پس از آن به دلیل کرونا غیرفعال شده است، اظهار کرد: اطلاعی که داده شده غلط بوده و نشتی آب علت تعطیلی این استخر نبوده است. باید پیش از این استخر فعال می شده که دوستان زحمت کشیدند امسال استخر را فعال کردند.


علوی با بیان اینکه بنده سالها در آن منطقه زندگی کردم و در جریان امور بودم، تصریح کرد: در آن زمان استخر در اختیار شرکت واحد اتوبوسرانی نبوده است. این موضوع، مسئله خاصی نیست که نسبت به تذکر ما ایراد گرفته شود.

علوی تاکید کرد: اگر نظارت بر کار پیمانکارها نباشد میلیاردها تومان خسارت وارد می شود. باید بر روی کار پیمانکاران جدید نیز نظارت شود تا شاهد بروز مشکلات نباشیم.

کد خبر 879623
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha